مشتریان محترم حفظی توجه داشته باشند که تنها شماره های 20-66956917-021 و شماره های داخل بخش تماس با ما معتبر میباشند. جهت پشتیبانی سریع و ارسال اطلاعات محصول از طریق واتساپ با شماره 09198826082 ارتباط برقرار نمایید.

فولدر و پوشه چیست؟

ارسال و نمایش این صفحه به دیگران

فولدر و پوشه چیست؟

شاید در بازارهای تحریر ایران عبارت فولدر و پوشه به گوش شما رسیده باشد و این سوال برای شما پیش بیاید که فولدر و تذهیب چیست؟ فولدر یا پوشه کاربردهای زیادی در دنیای ما دارد. معنی واژه فولدر یا پوشه برای ما یادآور امور آی تی، پوشه بندی و مدیریت فایل ها در ویندوز میباشد. اما جالب است بدانید یکی از کاربرد های مهم و حیاتی این واژه در دنیای هنر و تذهیب میباشد. البته فولدر در موضوع هنر نیز همان کاربرد همیشگی را دارد اما به نوعی دیگر؛

فولدر یا پوشه یک کالای تهیه شده توسط مقوای نوع خاص میباشد که دارای نقوش و طرح های اسلیمی زیبایی است و در ابعاد مختلف از جمله سایز A4  و B5 تولید میشود.

 

فولدر A4

فولدر A4

 

کاربرد اینگونه فولدرها برای ارائه مدارک، گواهینامه های آموزشی و غیر آموزشی، تقدیرنامه ها و یا تذهیب ها به صورت رسمی و شکیل میباشد. جنس این فولدرها و پوشه ها از مقوای خاص خود بوده که نوع مرغوب آن در فولدر های تولیدی نشر حفظی به کار برده شده و به مشتری ارائه میگردد. یکی از مهمترین عواملی که باعث پرطرفدار بودن فولدر A4 شده اس، مناسب تر بودن قیمت آن نسبت به لوح های گالینگور و لوح های سلفونی میباشد. درواقع هزینه فولدرها و پوشه های A4، یک چهارم هزینه یک لوح گالینگور میباشد و در رسمی بودن تفاوت چندانی با لوح های گالینگور و سلفونی ندارد.

فولدر ها و پوشه های حفظی در دو نوع یک پاکته، دو پاکته و طلاکوب تولید میشوند:

فولدر یک پاکته در یک طرف از داخل حاوی جایگاهی برای قرارگیری تذهیب، مدارک یا تقدیرنامه میباشد.

 

فولدر یک پاکته

فولدر یک پاکته

 

فولدر دو پاکته علاوه بر جایگاه تذهیب داری جایگاهی دیگر در سمت دیگر میباشد که محلی برای قرار گیری تذهیب دوم و یا قرار گیری جوایز نقدی، کارت هدیه و غیره میباشد.

 

فولدر دو پاکته

فولدر دو پاکته

 

درجه بالاتری از رسمی بودن فولدرهای حفظی را میتوان در نوع طلاکوب آن ها یافت. فولدر A4 طلاکوب حفظی دارای پرس، صحافی و بافت طلاکوب میباشد که احتلاف قیمتی آن با نوع معمولی بسیار ناچیز بوده و در حال حاضر تنها در نوع یک پاکته و در سایز A4 تولید میشود.

فولدر طلاکوب A4

فولدر طلاکوب A4

 

اکنون شاید برای شما این سوال پیش بیاید که فرآیند تولید فولدر و پوشه چیست. برای تولید تمامی گونه های این فولدر یا پوشه ها زحمات زیادی کشیده میشود و فرآیند تولیدشان طولانی میباشد. نشرحفظی نیز همواره تلاش نموده تا بهترین نوع کیفیت را به همراه مناسب ترین قیمت تولید کرده و به بازار عرضه نماید.

قابل توجه است این کالا از نشر حفظی، از همان اول تولید داخل بوده و نه تنها در ایران به راحتی قابل دسترس و ارسال است، بلکه به کشورهایی همچون ترکیه، هند، مصر و برخی از کشورهای اروپایی صادر میگردد.

error: جهت حفظ کپی رایت، راست کلیک غیرفعال است